@confederacio estem revolucionant Confederació. Entra i dóna la teva opinió de com agilitzar tots els processos per ser efectius i directes.

Per exemple, ara volem que només amb tres persones que estiguin d'acord a realitzar una acció. Ja es pugui tirar endavant en nom de Confederació.

@FrancescGali @confederacio

Crec recordar que a @partit_pirata hi havia una regla similar: a partir d'un mínim de pirates involucrats, es podia tirar endavant com a projecte del partit. El que no recorde és quin era aquest mínim. Funcionava força bé i la situació era similar: no gaires col·laboradors i, a més, amb distribució geogràfica poc afavoridora.

@giorgiograppa @confederacio @partit_pirata de fet la idea la tret en @icaria36 de no sé quin llibre d'un partit pirata de no sé quin país

Sign in to participate in the conversation