Avui persones sòcies de la cooperativa!

En un any gairebé 10.000 persones s'han sumat a Som Energia, unes 25 al dia. Gràcies per fer-ho possible!

Ara ens falten només 1.000 per arribar a les 60.000! Ens ajudes? Fes el salt a l'energia renovable i cooperativa! pic.twitter.com/UCOLNDOg6Y twitter.com/SomEnergia/status/

Pues ya está aquí !!! En la Piscina de Puerto Real con lxs compas de @coop_57pic.twitter.com/tkt1jZmwcV twitter.com/TopoTabernario/sta

@coop_57 i @Fiare_cat són les úniques entitats financeres privades que han donat préstecs a iniciatives de cessió d’ús.

@marcfontribas escriu a @SentitCritic sobre finançament d' bit.ly/2XOHgW1 pic.twitter.com/W2wBNKkSsv twitter.com/sostrecivic/status

El programa de la comença a agafar forma!

Ja tenim al voltant de 70 activitats i xerrades tancades. Durant aquests dies ens estem posant en contacte amb totes les que vau fer proposta via formulari, així que estigueu atentes al correu! pic.twitter.com/hL0odGBp1p twitter.com/XES_cat/status/115

El cooperativisme d'habitatge en cessió d'ús és un model a l'alça. Ara bé, per fer un salt necessita resoldre l'obstacle del finançament. Ho explico a fons a @SentitCritic amb @sostrecivic i @Guillem_Fer (@coop_57), @fiareBE, @bcn_ajuntament, @govern i més elcritic.cat/mes/sostre-critic … twitter.com/marcfontribas/stat

Ahir la de @Coop57Catalunya van fer sopar de sororitat a @LaRaposaPobleSc Gràcies per l'acollida!
Gràcies per la feina durant tot el curs, companyes de la comissió pic.twitter.com/THJ3stmh1E twitter.com/Coop57Catalunya/st

¡Último día para apuntarse al autobús desde Sevilla para la visita a la piscina cooperativa de Puerto Real! Además, tendremos presentación del nº 35 de El @TopoTabernario. Rellena el formulario para reservar plaza de bus y/o entrada forms.gle/7uNZKF22aikeypum9 …pic.twitter.com/zf3nrG5DmO twitter.com/Coop57Andalucia/st

Enguany arribem a la 8a edició de la Fira d'Economia Solidària de Catalunya ! Ens hem posat nostàlgiques i hem recopilat algunes fotos del primer any de fira!

Us animem a consultar com han anat altres edicions al nostre web!

fesc.xes.cat/edicions-anterior …pic.twitter.com/b3zWj6jrBT twitter.com/XES_cat/status/114

Volem donar les gràcies a les companyes de @coop_57 per haver pensat en nosaltres i per ser un suport tan imprescindible, no només per a nosaltres, sinó per al conjunt de l'. Llarga vida a les ! beteve.cat/la-familia-barris/c … twitter.com/ciutatinvisible/st

La tradició de les cireres a Gedi. Més de 500kg de cireres repartides entre clients, proveïdors, treballadors, socis...

@coopstreball @coop_57 @XES_cat @CoopCatCentral @GrupEcos @diesdagost @Coop57Catalunya @mengembages @supercoopmanre1 @actua_coop gedi.org/article/la-tradicio-d … twitter.com/Gedi_sccl/status/1