Xan boosted

Amnesty International: **Mexico: The new government’s plan must focus on withdrawing the armed forces from public security roles**

"In response to the ruling of the Mexican Supreme Court of Justice on legal action 6/2018 and its joint proceedings, which chal…"

amnesty.org/en/latest/news/201

#humanrights #news #bot

Xan boosted

Serious issues for Europeans in USA v WikiLeaks? Yes. US claims jurisdiction over a non-US publisher in Europe publishing from Europe. At the same time US says no 1st Amendment protections extend to Europe. US claims universal jurisdiction for liabilities -- but not for rights.

Xan boosted

NOTE: The US case against WikiLeaks started in 2010 and was expanded over Snowden and the largest leak in CIA history "Vault 7". The prosecutor on the order is not from Mr. Mueller's team and WikiLeaks has never been contacted by anyone from his office. t.co/hGuxp0Jos4

@kim
Lo veo, lo veo. Yo tb. estoy haciendo todo lo posible en ese misma línea, desde los campos en los creo que aporto valor (en el sentido más amplio y cualitativo) . Es más fácil si percibimos que no estamos solxs en esta selva y fomentamos al apoyo mutuo. Abraçades! Apertas!
@webetica

Xan boosted

Formes part d'una associació o col·lectiu sense ànim de lucre i no tens pàgina web? Parlem!

¿Formas parte de una asociación o colectivo sin ánimo de lucro y no teneis web? ¡Hablemos!

Xan boosted

He iniciado este proyecto professional @webetica para desarrollar webs éticas para colectivos sin ánimo de lucro, se agradece difusión ;)

En principio como quiero visitar los proyectos en persona con mi compañera preferimos que esten en Catalunya pero bueno difundid si podeis.

Gracias mil, os dejo con el vídeo explicativo.

peertube.cat/videos/watch/c8ae

@kim
Suerte! Se agradecen muuucho este tipo de proyectos 🤗
@webetica

Xan boosted

Las plataformas que preparan las consultas sobre la monarquía en varias universidades aspiran a crear un gran movimiento estudiantil a nivel estatal 🌬

kaosenlared.net/trece-universi via

#Introduction
Hello! I am Falgn0n, The Wizard [the-wizard.co.za] (not really a wizard).
Unrelenting Optimist
Unapologetic Idealist
#Anarchist
Co-admin of #OpenSocialAfrica (we'are aiming for the #SocialCoop / #PlatformCoop model)