Xan boosted
Activists ask Londoners to withhold 22 percent of their council tax to protest slow action on 'climate emergency'. www.aljazeera.com/news/2019/07… #ClimateSOS #UnitedKingdom #Europe

Votes 4 Children

From birdsite

O galego que uns "frikis" converteron no "Chernobyl galego"

Adrián Eirís, coordinador da Plataforma pola Defensa do Monte Neme aborda neste artigo a turistización indiscriminada e sen control dun monte que debería ser patrimonio cultural e natural 🌬galiciaconfidencial.com/notici

From birdsite

🔊 🔄 Comunicado por la suspensión de la Caravana por la Paz, la Vida y la Justicia en la montaña de Guerrero 🌬 radiozapatista.org/?p=31843 desde |

Bon dia Fediverse!

Què feu del 31 de juliol al 3 d'agost? Nosaltres obrim les portes de la comunitat i us esperem a totes i tots!
calafou.org/ca/content/portes-

#Calafou #JPO19